
Foneminės analizės pratybos
Fizinės pratybos
€10.00
Išparduota
Šios pratybos skirtos vaikams, turintiems fonologinio suvokimo sunkumų:
Sutrikusiu girdimuoju suvokimu;
Sunkumais skiriant panašiai skambančius garsus;
Nežymiais garsų tarimo sutrikimais arba jų gali nebūti;
Sunkumais tariant žodžius su priebalsių samplaikomis;
Nestabiliu žodžių tarimu;
Opozicinių garsų painiojimu;
Lėtai besiformuojančiais garsų analizės ir sintezės įgūdžiais;
Sunkumais skiemenuojant ar tiksliai atkartojant žodį;
Dažniausiai teisingu nurašymu.
Foneminės sintezės ir analizės pratybos yra vienas efektyviausių būdų pagerinti vaiko fonologinį suvokimą, išmokyti skirti ilguosius ir trumpuosius balsius, dvibalsius, bei apskritai pagerinti ne tik dažniausiai pasitaikančias rašybos klaidas, bet ir taisyklingą garsų tarimą.
Pseudonimų (išgalvotų žodžių) rašymo metodas paremtas idėja, jog vyresniems vaikams gali būti sunku iš naujo išmokti skirti garsus, kuriuos jie jau yra išmokę girdėti savaip, arba taria tam tikrus garsus universaliai (pvz., nei „ū“, nei „u“). Pseudonimai "atrakina" klausą ir leidžia tuos pačius garsus išgirsti naujai, nesiejant jų su jau "įprastu" girdėjimu.
Žodžio skiemens ir raidžių schema yra puiki vizualinė pagalba vaikams, patiriantiems fonologinių sunkumų. Ji padeda susidaryti vizualinį žodžio vaizdą ir stipriai prisideda prie gebėjimo ilgiau išlaikyti žodžio struktūrą atmintyje.
Vizualiai skirtingai pateiktos žodžių rašymo vietos padeda išlaikyti didesnį dėmesį atliekant užduotį, bei vizualiai įsiminti rašomą žodį.
Pratybų pabaigoje pateikiamas tuščias lapas, kad, esant poreikiui, pedagogas galėtų lengvai susikurti papildomų užduočių.
Pratybose pateikiamos užduotys, skirtos įveikti dažniausiai pasitaikančias klaidas kylančias dėl neišlavėjusios foneminės klausos.
KonsultacijAI
© 2025 Visos teisės saugomos.
KoNTAKTAI