Susipažinkime!
Pajūrio disleksijos centras yra vieta, kur specialieji pedagogai padeda vaikams, patiriantiems skaitymo ir rašymo sunkumus. Mūsų komanda nuolat tobulina savo metodus ir ieško inovatyvių sprendimų, kad suteiktų vaikams geriausią pagalbą. Neseniai pristatėme naują iniciatyvą, skirtą vaikams, turintiems disleksiją, mokantis anglų kalbos. Naudojame įvairias metodikas ir priemones, kurios padeda įveikti iššūkius ir ugdo pasitikėjimą savo gebėjimais. Mūsų tikslas – kad kiekvienas vaikas jaustųsi palaikomas ir turėtų galimybę išnaudoti savo potencialą. Kviečiame prisijungti prie mūsų veiklos ir kartu kurti ateitį, kurioje nėra ribų.


Mūsų komanda


Sveiki, esu Rūta Mačytė, Pajūrio disleksijos centro įkūrėja. Mano aistra ir atsidavimas šiai sričiai trunka daugiau kaip 10 metų. Susidomėjimas šiuo sutrikimu atėjo iš vaikystės, nes pati turiu disleksiją. Taigi ši tema yra ne tik profesinis iššūkis, bet ir asmeninė patirtis, kuri leidžia geriau suprasti ir įvertinti vaikų poreikius.
Disleksijos tema yra labai jautri su tuo susidūrusiems asmenims, todėl turiu tikslą, kad kuo daugiau pedagogų, vaikų ir tėvų žinotų apie šį sutrikimą, gebėtų jį ne tik identifikuoti, bet ir žinotų, kokie yra įveikos metodai. Tačiau pats didžiausias mano tikslas - kad nei vienas vaikas neturėtų patirti nepilnavertiškumo jausmo del to, kad jam yra sunku skaityti ar rašyti.
Siekdama įgyvendinti šiuos tikslus įkūriau disleksijos centrą, vedu kursus mokinio padėjėjams, pedagogų padėjėjams ikimokyklinio ugdymo įstaigose, konsultuoju pedagogus ir vaikų tėvus.
Nuoširdžiai viliuosi, kad tokiu būdu galėsiu prisidėti prie geresnės kiekvieno mokinio ateities, kuris susidūrė su disleksijos iššūkiu.


Rūta Mačytė
Pajūrio disleksijos Centro įkūrėja, lektorė, mokytoja
Lukrecija Kauneckė
PAJŪRIO DISLEKSIJOS CENTRO MOKYTOJA
Sveiki, esu Lukrecija Kauneckė, lietuvių ir anglų kalbų korepetitorė, specializuojanti į darbą su vaikais, patiriančiais mokymosi sunkumų. Kadangi pati esu autizmo spektre ir turiu ADHD, puikiai suprantu, ką reiškia būti „kitokiu“ vaiku, kuriam reikia papildomo dėmesio ir unikalių mokymosi metodų. Mano asmeninė patirtis padeda man geriau suprasti vaikus, patiriančius sunkumų, ir skatina ieškoti kūrybingų būdų, kad kiekvienas mokinys galėtų siekti savo tikslų.
Mano anglų kalbos mokymo pagrindas yra Orton-Gillingham metodas, itin veiksmingas vaikams, kuriems sunku įsisavinti skaitymo ir rašymo įgūdžius. Šis metodas yra struktūruotas, multisensorinis ir tiesiogiai pritaikytas individualiems mokinio poreikiams.
Mano tikslas – ne tik padėti įveikti kalbos mokymosi iššūkius, bet ir stiprinti vaikų savivertę bei pasitikėjimą savimi. Į kiekvieną vaiką žiūriu individualiai ir esu pasiryžusi rasti jam tinkamiausią ugdymo būdą, kad mokymasis vyktų vaikui priimtinu tempu, su nuolatiniu teigiamu grįžtamuoju ryšiu.
Noriu ir siekiu, kad mokymasis taptų maloni bei sėkminga patirtis kiekvienam vaikui.


AUSTĖJA LIUTKUTĖ
Pajūrio disleksijos Centro LIETUVIŲ KALBOS KOREPETITORĖ
Sveiki, esu Austėja Liutkutė, lietuvių kalbos korepetitorė. Esu baigusi anglų ir švedų kalbos filologiją, taip pat įgijusi specializuotų žinių, skirtų darbui su specialiųjų poreikių vaikais. Nuolat gilinuosi į disleksijos bei kitų kalbos mokymosi sunkumų specifiką, siekdama padėti vaikams įveikti skaitymo ir rašymo iššūkius bei sustiprinti jų pasitikėjimą savimi mokantis gimtosios kalbos. Man itin svarbu, kad vaikai mokymosi procese jaustųsi ramūs, suprasti ir emociškai saugūs.
Dirbdama su kiekvienu vaiku individualiai, stengiuosi parinkti optimaliausius metodus, atliepiančius jų unikalius poreikius. Filologijos studijos suteikė pagrindą lavinti vaikų kalbinius įgūdžius, o domėjimasis psicholingvistika padeda man geriau suprasti kalbos ir psichologijos sąveikas, darančias įtaką vaiko kalbos vystymuisi.
Nuoširdžiai džiaugiuosi kiekvienu vaiko progresu ir siekiu, kad mokymosi procesas būtų ne tik efektyvus, bet ir žaismingas. Mano darbe svarbiausia – užmegzti šiltą ir palaikantį ryšį su vaiku. Tai padeda sukurti aplinką, kurioje vaikas jaučiasi saugus, motyvuotas ir vis labiau pasitikintis savo gebėjimais.


kristina pranskūnaitė
PAJŪRIO DISLEKSIJOS CENTRO specialioji pedagogė, logopedė
Sveiki, esu Kristina Pranskūnaitė, specialioji pedagogė - logopedė, turinti daugiau nei ketverių metų darbo patirtį švietimo srityje. Esu baigusi specialiosios pedagogikos ir logopedijos studijas. Mano profesinis kelias apima darbą su įvairaus amžiaus vaikais – nuo smalsių darželinukų iki vyresniųjų klasių mokinių.
Puikiai suprantu, kad laiku pastebėti mokymosi sunkumai gali turėti lemiamą įtaką vaiko raidai ir savivertei. Esu įsitikinusi, kad kiekvienas vaikas yra unikalus ir vertas supratimo, o tai skatina mane siekti geriausių rezultatų, padedant įveikti mokymosi iššūkius.
Mano tikslas – kurti palaikančią ir pozityvią ugdymo aplinką, kurioje vaikas ne tik mokosi, bet ir jaučiasi suprastas, įvertintas bei motyvuotas augti. Tikiu, kad pasitikėjimu grįsti santykiai su vaikais ir jų šeimomis yra raktas į sėkmingą jų asmenybės tobulėjimą.
Savo darbe stengiuosi ne tik suteikti reikalingą pagalbą, bet ir įkvėpti vaikus siekti daugiau, tikėti savo galimybėmis ir nebijoti svajoti.
Pajūrio disleksijos centre dirba kvalifikuoti pedagogai, turintys įvairią patirtį, siekdami suteikti pagalbą kiekvienam vaikui, atsižvelgdami į jo individualius poreikius. Mūsų komanda įvertina kiekvieno vaiko gebėjimus ir iššūkius, kad galėtų parengti tinkamiausią mokymosi strategiją.
Suprasdami, kad disleksija yra unikali patirtis, mes siekiame sukurti palaikančią ir drąsinančią aplinką, kurioje vaikai galėtų jaustis saugiai ir pasitikėti savimi. Kiekvienas vaikas yra vertingas, todėl mes dedame visas pastangas, kad padėtume jiems išlaisvinti savo potencialą ir pasiekti sėkmę mokykloje ir gyvenime. Pajūrio disleksijos centre mes tikime, kad su tinkama parama ir supratimu kiekvienas vaikas gali įveikti sunkumus!


KonsultacijAI
© 2025 Visos teisės saugomos.
KoNTAKTAI